söndag, januari 3

nyårsaftonen

Nyårsaftonen var rätt lugn, men mycket trevlig, hemma hos syster+man+barn.
Man skulle kunna sammanfatta den med följande tre bilder:


Fantastiskt god middag, helt enkelt. Men nyårsaftonen innehöll även sådant här
pussar
svågern
jockes storasyster och min storasyster
Vi spelade galenpanna mest hela kvällen

och vi gjorde en playlist med best of 00-talet.
Jag och syster satte stjärnor i ansiktet från bordsdukningen
Sen blev klockan 12!
Fyrverkerierna fanns någonstans bakom träden, jag tappade mitt champagneglas tre våningar neråt.
Sen fortsatte vi spela galenpanna.

Och det nya decenniet var invigt!

8 kommentarer :

  1. Ser ut som en trevlig kväll, och fina bilder som alltid! Hoppas du får ett superbra 2010 Annika!

    SvaraRadera
  2. Åh, jag hade också stjärnor i ansiktet från bordsdekorationerna! Och i håret. Och av någon anledning, upptäckte jag när jag kom hem, i behån.

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder! Gott Nytt År!
    /L

    SvaraRadera
  4. Nora: ja, det är inte lätt när man konstant är på resande fot bara, har inte haft internet jämt och i särskilt långa stunder :)

    tack ni!

    SvaraRadera
  5. Låter mysigt! Får lust att testa det där spelet galenpanna, är det kul?

    SvaraRadera
  6. Så himla sött med stjärnorna!
    God fortsättning!

    SvaraRadera
  7. ja galenpanna är jätteroligt!

    SvaraRadera