lördag, januari 21

Judit tolkar Veronica Maggio




17 kommentarer :

  1. Så söt! älskar arga versionen.. :-D

    SvaraRadera
  2. Judith måste vara en av de sötaste ungarna jag har sett!

    SvaraRadera
  3. Underbart! Speciellt den arga versionen.

    SvaraRadera
  4. Maria Östling21 januari 2012 19:23

    ÅÅååååh vad ledsen jag blev när filmen var slut. Mer Judit!

    SvaraRadera
  5. Hahaha! Årets hittil absoluuuuut gulligaste!

    SvaraRadera
  6. åh, hon är ju helt fantastisk!

    SvaraRadera
  7. OMG jag dör så roligt!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  8. Apropå den arga versionen:

    http://youtu.be/uU6U-8LP1DY

    SvaraRadera
  9. De här var ju underbart roligt! Maila Maggio vettja, skulle jag vara artist skulle det vara den här typen av covers jag skulle vilja höra av mina låtar. :)

    SvaraRadera
  10. Hahaha, jag smäller av, vad fint!

    SvaraRadera
  11. alltså. så fruktansvärt bedårande att man går av på mitten ungefär.

    SvaraRadera
  12. Fantastiskt! Vilken härlig liten människa.

    SvaraRadera
  13. Men va underbart! Min elvamånaders skrattar så hon kiknar när jag visar henne detta klipp :)

    SvaraRadera