måndag, januari 14

Samma lika


1. Jessica Silversaga
2. Fröken Sötsur

Dessa två bilder kom bredvid varandra i min Pinterest-feed, "Samma lika" ropade mitt huvud och snabbt hittade jag likheter på Pinterest och i mitt bloggflöde, lite som Coffee and the newspaper. Så här kommer det, sötsaker + eleganta damer.


1. Carnets Parisiens
2. Emma Sundh


1. Jofesin
2. Eat Good 4 life


1. Rasberri cupcake
2. Karins Konstgrepp


1. Emily Dahl
2. Dustjacket attic


1. UnderbaraClara
2. Honeypie Living


1. Herriot Grace
2. Niotillfem

34 kommentarer :

  1. Så himla fint!

    SvaraRadera
  2. Genialt, vackert, fantastiskt och smarrigt.

    SvaraRadera
  3. vilket vackert och kul inlägg!

    SvaraRadera
  4. Ah! Du är verkligen kreativ. Superfint kollage!

    SvaraRadera
  5. Vilket fantastiskt inlägg, love it!!

    SvaraRadera
  6. Kanske är det så man skulle tänka på morgonen "vilket bakverk vill jag kanalisera idag?" skulle helt klart bli roligare att fundera ut outfits.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen, i morgon satsar jag på kärleksmums.

      Radera
  7. Väldigt passande och fint :)

    SvaraRadera
  8. Gud! Så vackert! En av de beste ideene jeg har sett i et blogginnlegg på lenge. Takk.

    SvaraRadera
  9. Smart och läckert!

    SvaraRadera
  10. Wow, fantastiskt vackert!!!

    SvaraRadera
  11. Otroligt vilken blick för både detaljer och helheter. Imponerande!!

    SvaraRadera
  12. Ellen Bristulf15 januari 2013 03:04

    Vilket geni du är?! Som ovan, din blick för helheter! Så sjukt imponerande!

    SvaraRadera
  13. Oh va läckert!! Du är en sann konstnär!

    SvaraRadera
  14. Stämmer in i hyllningskören, riktigt riktigt fint och inspirerande/imponerande!

    SvaraRadera
  15. Ja, men ja! Fint och så fiffigt!!

    SvaraRadera
  16. Otroligt fint inlägg, tack att jag fick va med! ♥

    SvaraRadera
  17. Gud så fint gjort. Vilket otroligt underbart inlägg. Heja!

    SvaraRadera
  18. Vad roligt! Ska fundera på vad för efterrätt jag själv skulle vara..hmm..! Haha!

    SvaraRadera
  19. Haha åh fint inlägg!

    SvaraRadera
  20. Ljuvligt! Så himla genial idé! Så som allt du producerar :)

    SvaraRadera